monique-naar-rwanda.reismee.nl

Het gaat bijna beginnen!

Aan de cappuccino op Schiphol.... en het begint nu al! Waar Node me dubbele cappuccino’s gaf, krijg ik van deze man een large one terwijl ik om medium had gevraagd....... als dit medium is, krijg je bij large een emmertje, denk ik! Nou ja, ik zal het wel nodig hebben...

Weggebracht door schoonzoon Daan en dochter Ilse, thanks! Het inpakken was verwarrend, ga ik als toerist met koffer of als vrijwilliger met backpack? Het is koffer geworden met verschillende kledinginhoud omdat er dresscodes zijn. International school wil “smart but comfortable”. Pala-U school als teacher met bedekte knieën en schouders en sportkleding om te volleyballen. En de taalschool zit er tussenin.....

Node is inmiddels gek van mijn gemail. Ik zit nog in de Nederlandse modus en mail hem steeds hoe laat en waar ik moet zijn zodat hij vervoer kan regelen...... en hij zegt steeds geduldig dat het goed komt en dat hij met me overlegd als ik er ben..... en “feel free to e-mail me all the time”. Haha, ja Node, maar je doet er niets mee!! Nee hoor, ik weet ook wel dat het goed komt..... zodra ik voet zet in Bangkok laat ik mijn Nederlandse modus los en schakel over op vertrouwen .......

Wat geeft reizen toch een bijzonder gevoel........ben wel beetje jaloers op al die mensen met een backpack, dat zijn de echte........ Onzin natuurlijk, maar gelukkig heb ik nog een knalrode dagbackpack bij me, dat telt ook, vind ik.

Over een half uur boarden!! Ik ga iedereen die hier blijft een hele fijne 2 weken/meivakantie wensen met heel mooi weer. Het inpakken met open ramen en de geluiden van buiten was al veelbelovend. Ik duim voor jullie dat het zo blijft!!





Reacties

Reacties

Fred

Heel veel inspiratie gewenst de komende tien dagen. Ik kom erachter dat ik het fg verslag nog moet schrijven. Misschien inspireer je mij?

Astrid

goede vlucht en vooral genieten!

Karin

Een goede vlucht toegewenst Monique ??

Kees

Als het goed is taxi je nu naar de startbaan of stijg je net op.... Dus goede vlucht wensen heeft geen zin meer, dan maar "welkom in Thailand!"

Ingrid

Goede reis ?

Silvia

Goede reis Monique! Een hele fijne tijd gewenst!

Siska

Een hele fijne tijd toegewenst en ik hoop dat je er een goed beeld van krijgt of er mogelijkheden voor jou liggen! Succes en geniet ervan!

Marjolein

Goede reis✈

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active