monique-naar-rwanda.reismee.nl

Katie als cadeautje!!

Nagekomen bericht. Heb nu toch een kamergenote. Iemand van de organisatie. Omdat de koning zaterdag jarig was, hebben ze een lang weekend. Dus start ik pas morgen met het programma. Maar Ik had dus eigenlijk al in Kaeng Krachan moeten zijn. Soort van dubbelboeking. Maar geeft niet, hebben al leuk zitten kletsen. Ze is hier om projecten van Green Lion te verbeteren en nieuwe projecten te zoeken. Ze willen graag ook teachingprogramma’s op een peuterspeelzaal en de gewone Thaise basisscholen in Hua Hin. Ze heeft deze week dus gesprekken met directrices om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Interessant! Is vanmorgen om 09.00 uur vertrokken uit Singburi en was om 18.00 uur pas hier. Volgens Google Maps zou dit 4 uur duren........ heel veel verkeer en regen onderweg.

Wordt morgen heeeel zachtjes uit bed stappen. Heb alles alvast maar snel ingepakt.

Vertrekken om 06.00 uur, hoor ik nu. En ontbijten bij Pal-U watervallen?

Maak nog even dit berichtje af en dan gauw slapen. We hebben samen in onze kamer op de grond tegen de muur 2,5 uur zitten kletsen over Thailand, foto’s bekeken van mijn vorige reis en foto’s van haar favoriete plekken en uitgebreid gepraat over haar werk als coördinator van de teachingprogramma’s. Ze is pas 3 weken hier mee bezig maar vreselijk enthousiast en ambitieus. Ontzettend leuk!

Ha, dit was echt een cadeautje!! Thanks, Katie!!

En nu echt slapen, ze is bekaf na 9 uur rijden en ik moet er om 05.30 uit!

Fred

Na regen komt ......
Zo zie je maar weer : Hoop doet leven!
Nu maar weer afwachten wat de komende dagen op je pad komt.
Geniet met volle teugen want ik geniet in ieder geval van je verhalen en van je foto’s.
Ben ook wel een beetje jaloers .

Ma

Fijn Monique, knuffel.

Tineke

Fijn hè als je cadeautje " klikt"

Anita

Mooie verhalen. Snap nu wat je imponeert. Wat een geweldig land met ongerepte natuur en zeer vriendelijke mensen. Veel plezier!