monique-naar-rwanda.reismee.nl

Decadent? Nee, dus ......

Vrijdag was even een bijtankdagje. Dutten, happen en lezen, blijkbaar even nodig na reizen, tijdsverschil (ook al ervaar ik dat niet als probleem) en indrukken van International School verwerken. En begonnen met online modules van British Council betreffende Special Needs. Aantal zijn er gratis en de verdieping kost 13 euro per module. Dat is te doen. Voor mij handig om de vaktaal rond SEN onder de knie te krijgen.

Vandaag regeldagje: dagtripjes geboekt!

Eerst mezelf kadootje gegeven voor mijn verjaardag: ga woensdag naar Koh Talu, klein privé-eilandje, dus dat is varen, onderwaterwereld bekijken, snorkelen en zwemmen. Een stukje van Thailand dat ik nog niet gezien heb. En alser een schommel is, laat ik me op de foto zetten......

Mijn 2e dagtrip boeken wilde niet zo lukken........! Na hangen en wurgen toch maar besloten een privé-tour te boeken omdat het heel lastig is een groepstour te boeken als 1 persoon. Vind het zelf nogal decadent om als 1 persoon op pad te zijn met privéchauffeur en privégids. En de kosten zijn ook flink meer!!Dat past meer bij nog wat oudere Amerikaanse dames in mijn beleving. Die ik aan de andere kant dan ook wel weer stoer vind, omdat ze het wel gewoon doen!

Maar goed: decadent past waarschijnlijk toch niet bij mij......... want na veel uitgezoek heb ik een superleuk dagje geboekt: Sam Roi Yot International Park met onderweg verschillende stops, stukje varen, Phraya Nakhon Cave (paleis in een grot op een berg) wat ik vorige keer al wilde zien! All inclusive. Geboekt, betaald en bevestiging gehad van TripAdvisor. Touroperator geïnformeerd over mijn pick-up adres en die appen doodleuk dat deze trip niet in hun service zit!! Verdorie!!

Dikke min voor TripAdvisor dit keer!! Dus alles maar weer gecanceld (hopelijk komt mijn geld wel terug.........volgens touroperator wel).

Heb mijn droomdagtrip maar weer laten waaien, ga nu morgen naar Pala U, rechtstreeks geboekt bij een touroperator. Ook leuk, maar toch........En geen idee of ik dat privé ga doen of in een groep........ maar ik ga!

Het is hier overigens 34 graden en door het windje heel aangenaam.

Ga zo verlate lunch doen (het is hier nu half drie ‘s middags). Dan lopen langs de zee en eind van de dag naar Cicade en Tamarinde om te genieten van muziek, theater en eten.

Fijne dag verder allemaal!

Reacties

Reacties

Anita

Vet stoer ! Geniet er van.

Willemien

He Monique
Wat leuk dat je weer op reis bent.
Veel plezier hoor!

Juliette

Net als vorig jaar geniet ik nu alweer van alle verhalen en probeer mij een beeld te vormen.
Lichtelijk jaloers als ik aan de sfeer, geluiden en geuren denk.
Mango sticky rice weet je wel!!! Hihi doe ik een moord voor , maar dan wel in Thailand.
Geniet van de geplande uitstapjes.

Ingrid

Hey Monique,
Heerlijk een dagje rusten en dingen regelen.
Veel plezier nog!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active