monique-naar-rwanda.reismee.nl

Back to Thailand

Hallo en welkom op mijn reislog!

Na 2 weken te hebben gereisd in Thailand met een fijne groep ga ik over 6 weken weer terug!
Nu niet als toerist maar voor een teachingproject bij the Karen Hill tribe in nationaal park Kaeng Krachan.
Voor een periode van 3-4 weken ga ik de lokale teachers op een basisschool van dit bergvolk ondersteunen bij hun Engelse les en klassenmanagement. Heel benieuwd hoe dat zal zijn!
In de weekenden ben ik vrij en kan ik nog wat meer van Thailand gaan zien of gewoon op het strand van Hua Hin met een boek en een drankje. Het is op slot ook mijn zomervakantie!

Voordat het zover is, zal ik nog een trainingsdag volgen in Amsterdam, mijn Thaise taalmodule door te werken én me verder zo goed mogelijk voor te bereiden.

Ik ga proberen tijdens de reis wat verhalen en foto'ste plaatsen, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Zou leuk zijn als je met me meereist!

Groetjes,

Monique